Internet, zabezpečení, požadavky
Co když mi nejde v ordinaci internet?
Nic se neděje. Předpokládáme, že v dnešní době máte po ruce smartphone, kde je běžně k dispozici internetové připojení. Máte možnost nasdílet si internetové připojení přes Váš telefon pomocí tzv. „hotspot“. Nebo můžete XDENT samozřejmě spustit v telefonu. Existují také „routery“, které mohou mít v sobě SIM kartu a v případě výpadku internetu přes hlavního poskytovatele se přepne automaticky na internet přes SIM.
Jaké jsou minimální požadavky na rychlost internetového připojení?
XDENT je navržen tak, aby běžel pohodlně i na mobilním připojení 3G. Minimální rychlosti jsou tak 5 Mb download a 0,5 Mb upload. Dnešním standardem jsou však daleko vyšší rychlosti – 40 Mb donwload a 4Mb upload.
Jaké je zabezpečení dat?
Zabezpečení dat je pro nás nejvyšší priorita. Veškerá online komunikace je šifrována pomocí SSL certifikátů. Veškeré osobní údaje a zdravotní data klientů jsou v databázi ukládána kryptovaně. Společnost Infinity Energy, s.r.o. je vedená dle zákona č. 101/2000 Sb., pod číslem 00035580 u úřadu pro ochranu osobních údajů. Dle zákonů ČR data nesmí opustit hranice ČR. Veškerou serverovou infrastrukturu tak máme redundantně vybudovanou „na míru“ v několika nezávislých datacentrech mezi nimiž probíhá synchronizace dat v reálném čase.
Mohu mít svá data zálohována u sebe?
Ano a kdykoli. Vaše data jsou Vaše data. V XDENT máte možnost si vyžádat zálohu dat, která se Vám po dokončení zpřístupní ke stažení. Formát dat je ze zákona ve formátu CSV, který je čitelný jinými software.
Které prohlížeče a operační systémy podporujete?
XDENT lze spustit ve všech moderních webových prohlížečích (Chrome , Safari, FireFox, Internet Explorer, EDGE, Opera). Taktéž funguje na PC, MAC, Linux, tabletech a mobilních telefonech. Doporučujeme užívání nejnovějších verzí výše zmíněných prohlížečů. Vše, co potřebujete, je internetové připojení, není potřeba cokoli instalovat.
Jeké rozlišení obrazovky je ideální?
Záleží, z jakého zařízení přistupujete. XDENT automaticky rozpozná z jakého zařízení je přistupováno a podle toho přizpůsobí uživatelské rozhraní a ovládání. Pro PC doporučujeme ideálně monitor o velikosti 24“ s rozlišením 1920×1200 (tzv. Full HD).
Lze zaměstnancům omezit přístup pouze z mé ordinace?
Ano, v nastavení oprávnění můžete konkrétním přihlašovacím účtům přidělit pevnou IP adresu, ze které se smějí přihlásit.
Lze zaměstnancům přiřadit různé úrovně přihlášení?
Ano, každému přihlašovacímu účtu můžete podrobně specifikovat jejich oprávnění a omezení.
Co když mám více poboček?
Žádný problém, XDENT Vám nedává žádné limity. Je jedno kolik vlastníte ordinací, jestli máte jednu nebo více firem. Náš největší klient v ČR v současné době zaměstnává více než 150 lékařů na více než 18 fyzicky oddělených pracovištích.
Online rezervace
Mohou moji klienti zrušit nebo změnit svou rezervaci?
XDENT Vám zaručuje plnou moc nad pravidly rušení rezervací. Můžete třeba nastavit, kdy nejpozději mohou klienti svou online rezervaci zrušit nebo změnit (Například nejpozději 24 hodin před jejím uskutečněním). O každé změně budete automaticky informováni.
Budu i nadále moci přidávat do kalendáře rezervace klientů, kteří zavolají?
Určitě. Nad svým kalendářem máte úplnou kontrolu a přidání nových rezervací je rychlé a jednoduché. Do XDENT kalendáře můžete přidat i své osobní volno, označit hodiny, kdy jste nedostupní nebo vytvořit opakující se rezervace.
Mohu manuálně přijímat či odmítat online rezervace?
Ano. Rezervace mohou být přijaty či odmítnuty manuálně. K Vašemu pohodlí přispívá funkce pro automatické přijetí všech příchozích rezervací.
Jak se dozvím, že si můj klient naplánoval rezervaci?
Vy i Vaši zaměstnanci obdržíte email s upozorněním o každé nové rezervaci, zrušení či změnách. V Přehledu budou navíc k vidění všechny nové online rezervace.
Potřebuji pro užívání XDENT webové stránky?
Ne. Součástí Vašeho XDENT účtu je i přizpůsobitelná webová stránka se speciální webovou adresou, kterou si sami zvolíte. Navíc je tato stránka optimalizována pro vyhledávání na Googlu či jiných vyhledávačích. Pokud máte svou vlastní webovou stránku, můžete na ni jednoduše přidat tlačítko “Rezervace”.
Lze pouze vybraným klientům povolit online rezervace?
Ano, lze. Můžete např. všem klientům zakázat online rezervace a aktivovat jen u Vámi vybraných.
Je možné rezervační formulář přizpůsobit našim potřebám?
Ano, rezervační formulář si můžete libovolně nastavit. Můžete využít přednastavených prvků, které budete chtít o klientech vědět (např. adresa, nebo odkud se o vás dozvěděli apod.) nebo si tyto prvky můžete jednoduchým klikáním samy vytvořit.
Ano, rezervační formulář si můžete libovolně nastavit. Můžete využít přednastavených prvků, které budete chtít o klientech vědět (např. adresa, nebo odkud se o vás dozvěděli apod.) nebo si tyto prvky můžete jednoduchým klikáním samy vytvořit.
Co když se ke mě chtějí objednávat cizinci?
XDENT je v současné době plně lokalizován do šesti jazykových mutací. Klienti si mohou během online objednání přepnout jinou lokalizaci a vše se v momentě přeloží.
Komunikace s klienty
Jsou SMS zpoplatněny nebo jsou součástí měsíčního plánu?
SMS se platí zvlášť, podle měsíčního počtu odeslaných SMS. Více naleznete v našem ceníku.
Umí XDENT i odesílat E-maily?
Ano, můžete si zvolit, zda chcete odesílat SMS nebo E-mail. Také si můžete zvolit jak dlouho předem se má zpráva odeslat. Samozřejmostí je možnost nadefinovat si E-mail s SMS šablony.
Může klient odpovědět na SMS?
Ano, a pokud tak učiní, v XDENT okamžitě uvidíte SMS zprávu s odpovědí. Je možné kliknutím přejít na detail klienta nebo rezervaci, ke které byla SMS odpověď. Je možné SMS odpověď využít i na tzv. potvrzovací režim, kdy od klienta vyžadujete SMS potvrzení schůzky.
Další funkce XDENT
Lze vést zdravotní dokumentaci elektronicky včetně elektronických podpisů?
Ano, zdravotní dokumentaci je možné vést čistě elektronicky s elektronickým podpisem. Zajistíme i zabezpečení dat dle zákona.
Lze vytvářet léčebné plány?
Ano, jednoduše a rychle. V nastavení si můžete zvolit z několika předdefinovaných šablon, upravit si svůj vlastní vzhled a již využitím průvodce sestavujete léčebný plán podle potřeb.
Chci lépe vyhodnocovat a sledovat výkonnost mé ordinace. Je to možné?
V XDENT je možné přejít na ze standardního na prémiový program, který v sobě obsahuje nadstavbu v podobě pokročilých analyticko-grafických výpočtů a zobrazení. Tyto unikátní funkce Vám poskytnou pohled na výkonnost vaší ordinace a zaměstnanců z různých pohledů v reálném čase.
Je možné posílat dávky pojišťovnám elektronicky?
Ano, dávky můžete odeslat jedním kliknutím přímo z XDENT. Přijde Vám potvrzovací SMS, stejně jako by jste odesílali bankovní transakci.
Jak je to s propojkami na RVG?
XDENT aktuálně podporuje více než 30 dodavatelů RVG software. Přímo z XDENT tam máte možnost jedním kliknutím zobrazit RVG dokumentaci klienta. Výrobci RVG nás pravidelně kontaktují s jejich novinkami a tak se seznam podporovaných RVG neustále rozšiřuje.
Je možné ke zdravotní kartě připojit nascanované dokumenty, a jiné dokumenty?
Ano, XDENT má modul „Galerie“, kam lze tahem myší nebo kliknutím nahrát jakýkoli soubor. Tyto soubory si můžete libovolně pojmenovat a také „označkovat“. Nad těmito značkami pak můžete jednoduše filtrovat a vyhledávat.
Může se XDENT propojit s FiskalPRO?
Ano, XDENT je plně kompatibilní s FiskalPRO.